Acquisitie Boot Camp 2012 (vroegboekkorting!)

Hoe kan het dat de ene ondernemer schijnbaar moeiteloos nieuwe klanten binnenhengelt terwijl de ander zich zonder effect een vingerverstuiking Twittert en kilo’s aankomt door de netwerkbitterballen?

Acquisitie heb je in vele maten en vormen. Mij wordt nog wel eens verweten dat ik ‘het’ alleen online doe. Dat is niet zo. Het lijkt misschien zo, maar wat ik online doe, wordt altijd aangevuld met offline activiteiten. Zowel fysiek als bijvoorbeeld in de vorm van Direct Mail.

Daar zit ‘m ook de truc van acquisitie. Het is een pakket van elkaar versterkende en ondersteunende middelen. Laat een paar puzzelstukjes achterwege en je moet 10 keer zo hard werken voor hetzelfde resultaat – voor zover dat al haalbaar is…

Acquisitie Boot Camp 2012 wil (met name) ZZP’ers leren wat acquisitie is en hoe je dat doet. Ik mag ook komen om mijn kennis over online acquisitie te delen. Ik kijk er naar uit. 12 en 13 januari volgend jaar.

Acquisitie (nieuwe klanten) gaat veel minder om meer omzet of meer winst dan menigeen denkt. Acquisitie gaat vooral over continuïteit en ‘rust in de tent’. Als je je acquisitie goed op orde hebt, heb je een stuk minder aan je kop. En ‘minder aan je kop’ is in het drukke ondernemersbestaan zo’n beetje het hoogst haalbare. Het geeft rust en maakt energie vrij die je kunt gebruiken om nog steviger in je ondernemersschoenen te staan.

Kortom: als acquisitie een ‘issue’ is, is Acquisitie Boot Camp wellicht een goed begin van het bij voorbaar uitdagende ondernemersjaar 2012.

De line-up waar de initiatiefnemers voor hebben gezorgd is op z’n minst indrukwekkend. Het voelt bijzonder om in dat rijtje genoemd te worden. Meer info? Klik hier: Acquisitie Boot Camp

Oeps… bijna vergeten terwijl het toch niet echt onbelangrijk is:
boek voor 17 december en je krijgt €50 vroegboekkorting!

Over Carl Weenink

Stapte van 'sales' naar de journalistiek, werd 'ghostwriter', maakte bladen, verzeilde in de reclame, raakte verslaafd aan Direct Marketing en bundelde gaandeweg de ideale combinatie van commercie, content en marketing tot een solide fundament onder wat we 'online marketing' noemen. Meer >>"

Geef een antwoord